Manstep - takes you to a new level - <a href="http://www.manstep.dk/kompetencer"><div id="Menutop">Kompetencer</a></div>
   
Vores kompetencer
Kompetencer

Vores kompetencer
Hos Manstep er vi meget bevidste om vores egne kompetencer. Vi er ikke et rådgivnings
supermarked
- men derimod en professionel sparringspartner der kender vores evner og kompetencer.

Manstep skaber nye resultater - indefra
Vi skaber løsningen bottom-up hvor alle andre gør det top-down. Alternativet til Manstep er derfor 
meget anderledes - både i arbejdsmetode og indhold.
Det gælder også med hensyn til resultatet.
Når Manstep er færdig, fortsætter effekten med at vokse i mange år.
Vores arbejde er synligt og 100 %
målbart. Fagligt set har vi et atypisk mix mellem en teknisk/økonomisk viden kombineret med en 
psykologisk/HR viden. Resultater er, at vi kommunikere effektivt med alle faggrupper.  
     
World Class videndeling
Vores løsninger ligger på et højt internationalt niveau, jf. vores kunder. Assessors fra Audi, Volvo,
Nissan og Renault giver vores løsninger prædikatet World Class uafhængigt af hinanden. Det Norske
Veritas (DNV) anbefaler også varmt vores løsninger.

Mansteps kompetencehjul
For overblikkets skyld har vi plottet vores kompetencer ind i en traditionel virksomhedscyklus
(det gule hjul). Vores kompetencer er markeret med 8 forskellige farvede felter / dækningsområder,
der hver især understøtter de forskellige faser i virksomheden. 

                                           De forskellige produkter fremgår også af vores produktoversigt

Typiske arbejdsområder for Manstep:


Tilbage til forsiden >>> 

Manstep - Fugleparken 71 - 2690 Karlslunde - Telefon: 21 75 15 52 - E-mail: sk@manstep.dk
SITEMAP:IntroSeo (IKKE SLETTE!!)
Signifikant virksomhedsudvikling
Organisk virksomhedsudvikling
Personlig coaching
Innovation
Videndeling på tværs af mennesker og landegrænser
Lederseminar
Fra modstand - til fælles fokus (De 6 kasketter)
Business Excellence
Lean Management
Best Practice Training
Dynamisk Projektstyring
Viden Coaching
Next Practice
WorkDynamic
Costumer’s Voice